8 pasi importanti pentru alegerea unui spatiu de birou in Bucuresti

Autor: Charmy

8 pasi importanti pentru alegerea unui spatiu de birou in Bucuresti, Charmy

Cele mai citite articole

Cautarea spatiului perfect pentru birouri de inchiriat este o decizie foarte importanta, care nu poate fi luata dintr-o data, fara parcurgerea unor pasi importanti. Este necesara gestionarea cat mai eficienta a bugetului, alegerea spatiului de lucru confortabil pentru angajati, dar si pentru clienti. Piata imobiliara ofera in acest moment foarte multe optiuni flexibile si rezonabile. Compania Activ Property Services, una dintre principalele companii de pe piata din Romania, infiintata in anul 1993, cu sediul central in Bucuresti, ofera birouri de inchiriat la cel mai avantajos raport calitate-pret!

Care sunt pasii necesari pentru gasirea biroului de inchiriat

  • Stabilirea cu exactitate a suprafetei necesare. Aceasta este prima etapa in procesul de cautare a spatiului de birouri. Va fi necesara estimarea, in metri patrati, a spatiului de care utilizatorul va avea nevoie, tinand cont de valoarea suprafetei de lucru necesare unui angajat, care ar trebui sa fie de 10 metri patrati. Un spatiu prea mare pentru birouri se va dovedi inutil, iar un spatiu prea inghesuit va aduce neplaceri. Alegerea spatiului de birouri la intamplare, doar dintr-un impuls de moment, ar fi o greseala dificil de gestionat ulterior.
  • Stabilirea locatiei cladirii de birouri. Acesta este un aspect peste care nu se poate trece. Cu ajutorul unei companii de renume, se pot gasi spatii de birouri de inchiriat in zone cenrale, dar si in zone de extindere urbana sau in parcuri business si chiar si in zone periferice. In acest sens, consultarea unui specialist imobiliar se va dovedi un pas foarte important, precum si evaluarea preturilor chiriilor.
  • Proiectul spatiului de birouri. Reprezentantii afacerilor trebuie sa ia in calcul si viziunea pe care o au asupra tipului de spatiu de birouri dorit. Asadar, se poate opta pentru proiecte in cladiri de birouri sau in vile, mai noi sau mai vechi.
  • Verificarea infrastructurii cladirii. In alegerea spatiului de birouri, este foarte importanta verificarea infrastructurii cladirii. Acest lucru implica verificarea daca reteaua de infrastructura este bine asigurata, asa incat atat angajatii, cat si clientii sa nu fie afectati de aglomeratiile de la orele de varf. Se va tine cont si de spatiile de parcare si de accesul la statiile de metrou sau de transport in comun.
  • Verificarea facilitatilor comerciale din apropiere. In oferta spatiului inchiriat intra si facilitatile din apropiere, precum restaurante, cafenele, spatii bancare, spatii de recreere pentru angajati. Aceste facilitati nu numai ca le asigura angajatilor recreere, ci si posibilitatea de a lua pranzul.
  • Verificarea calitatii serviciilor din spatiul inchiriat. Acest pas implica verificarea designului, a gradului de risc seismic, a calitatii spatiilor comune, a mobilierului din camere, a tehnologiei IT si a telecomunicatiilor, a instalatiilor sanitare si electrice, precum si gradul de disponibilitate pe timp de noapte si de sarbatori.
  • Exista posibilitatea extinderii pe viitor? Acesta este un pas foarte important – si anume gasirea unui spatiu de birouri suficient pentru propria afacere, dar si cu posibilitate de extindere si de dezvoltare in urmatorii ani.
  • Conditii contractuale. Alegerea spatiului pentru desfasurarea activitatii este foarte importanta, iar verificarea conditiilor contractuale este necesara inainte de semnarea contractului propriu-zis.

Cele mai citite articole

Articole relevante

banner desktop banner mobil