Un specialist în optimizarea site-urilor este cel care stăpâneşte instrumentele esenţiale ale marketingului digital urmând cursuri de specializare ce folosesc un sistem de învăţare interactiv şi aplicat. Doar cei ce au absolvit cursuri digital marketing pot obţine cea mai recunoscută certificare în domeniu şi se pot angaja pe un post în acest sens, obţinând o gândire proactivă şi de ansamblu şi optând pentru o carieră de succes şi foarte bine remunerata.
Absolvenţii cursurilor de digital marketing vor avea un job plăcut, se vor adapta rapid cerinţelor companiilor şi vor învăţa să optimizeze site-urile şi să construiască noi strategii de marketing pentru brandul pe care îl reprezintă, pornind de la elementele de bază ale cursurilor. Mediul digital este un mediu de lucru extrem de plăcut, cu un program flexibil şi numeroase specialităţi digitale, iar calificarea primită în urma cursului va fi recunoscută la nivel mondial.
Responsabilităţile de bază ale unui specialist în optimizare site-uri
Cele mai citite articole
Internetul este plin de informaţii şi recomandări din domeniul SEO, cu oferte tentante de promovare online şi cu site-uri mai mult sau mai puin profesioniste. Responsabilităţile de bază ale unui specialist în optimizarea site-urilor, absolvent al unor cursuri de specialitate în domeniu trebuie să:
- ştie să facă o analiză exhaustivă a site-ului, să detecteze orice mică eroare tehnică sau funcţională;
- elimine problemele ce ţin de funcţionarea site-ului şi să propună strategii de promovare concrete;
- implementeze tehnici de optimizare internă şi externă începând cu analiza cuvintelor cheie şi până la administrarea profilurilor de site-uri de socializare;
- se folosească de seturi eficiente de instrumente şi să interpreteze datele despre performanţele site-ului;
- înţeleagă publicul ţintă şi necesităţile clienţilor precum şi scopul afacerii lor, astfel încât să compună conţinut relevant pentru paginile site-ului;
- structureze şi să confere o formă atractivă, armonioasă şi clară oricărei informaţii;
- ajute afacerile să se promoveze în mod clar în articole de ştiri sau de blog relevante;
- ţină clienţii la curent cu noutăţile legate de site-urile lor;
- folosească numai tehnici legale SEO, nu metode suspecte de promovare.
Cum se poate face diferenţa între un specialist SEO şi un începător?
Internetul este plin de anunţuri pe site-uri mai mult sau mai puţin cunoscute cu persoane care îşi oferă serviciile de optimizare SEO, dar este greu de găsit un adevărat specialist, absolvent de cursuri, care să fie apt să optimizeze şi să promoveze un site în adevăratul sens al cuvântului. Pentru ca administratorii afacerilor nu reuşesc de cele mai multe ori să facă acest lucru pe cont propriu, este nevoie de ajutorul unui expert care să le aducă site-ul în prim plan în căutările clienţilor.
Pentru a realiza dacă persoana cu care intenţionează să colaboreze este un adevărat profesionist sau doar un amator în domeniu, sunt foarte importante următoarele informaţii:
- experienţă în domeniu a specialistului SEO care nu trebuie să fie mai mică de 5 ani;
- strategiile pe care specialistul vrea să le aplice pentru optimizarea site-ului;
- cum garantează obţinerea rezultatelor şi în cât timp?
- cum se va desfăşura procesul de colaborare;
- în cât timp va finaliza proiectul;
- ce remuneraţie cere pentru serviciile oferite.