Cum sa slabesti rapid

Autor: Charmy

Cum sa slabesti rapid, Charmy

Cum sa pierd rapid in greutate? Recunoasteti ca e o intrebare pe care o adreseaza toata lumea, indiferent de varsta sau  chiar greutate. Ori ca sunt pasi simpli, ori recomandari complicate sau pe baza stiintei toata lumea isi doreste acelasi lucru: sa slabeasca! Daca se poate, repede. Exista multe modalitati de a pierde in greutate rapid. Cea mai frecventa greseala, potrivit specialistilor, este aceea de a „face foamea” ceea ce nu va recomandam. Daca nu aveti vointa de fier, foamea va va face sa renuntati rapid la planul deloc recomandat.

Ce ar fi de facut totusi? Iata pentru inceput cativa pasi.

Cum sa slabesti rapid – Cateva recomandari

Reduceti semnificativ apetitul. Astfel veti pierde in greutate repede, fara foame. Si va veti imbunatati si metabolismul.

Reduceti consumul alimentelor care contin zaharuri si amidon (carbohidrati). Cand faceti asta, nivelul foamei se diminueaza si veti ajunge sa consumati mult mai putine calorii. Astfel, in loc de arderea carbohidratilor pentru energie, corpul dumneavoastra incepe sa alimenteze din grasimile depozitate. Un alt beneficiu al taierii carbohidratilor este acela ca scade nivelul de insulina. Nu este neobisnuit sa pierdeti pana la 10 kilograme (uneori mai mult) in prima saptamana de mancat in acest fel. Indepartarea zaharurilor si a carbohidratilor din alimentatia ta va reduce pofta de mancare, va scadea nivelul de insulina si te va face sa pierzi in greutate fara foame.  Cum sa slabesti rapid, Charmy

Cum sa slabesti rapid, Charmy

Mancati alimente care contin proteine, grasimi si legume. Fiecare dintre mese trebuie sa includa o sursa de proteine, o sursa de grasime si legume cu continut scazut de carbohidrati. Construirea meselor in acest mod va aduce in mod automat aportul de carbohidrati in intervalul recomandat de 20-50 grame pe zi. Specialistii atentioneaza ca e important sa ramanem la surse sanatoase de carbohidrati, cum ar fi ovazul, orezul, quinoa, cartofii, cartofii dulci, fructele etc. Atentie: nu combina carbohidratii cu proteinele. Daca obisnuiesti sa mananci cartofi cu carne nu ai cum sa slabesti. Combinatia de carbohidrati rapizi cu proteine iti incetineste digestia si metabolismul, avand un efect negativ asupra scopului tau. Si anume acela de a acela de a slabi. Daca vrei sa slabesti repede si sanatos, renunta la aceasta combinatie si mananca proteinele separat de carbohidrati, la o distanta de 3 ore intre mese.

Printre multele diete recomandate de catre nutritionisti se numara si dieta rapida de vacanta. Se bazeaza pe principiile alimentatiei disociate: in fiecare zi mananci un singur tip de alimente. Fara restrictii cantitative (ca sa nu te infometezi si sa nu-ti dai metabolismul peste cap) ai fara sa-ti privezi organismul de nutrienti esentiali pentru bunastarea lui. Timp de 7 zile. Pana cand iti atingi scopul!

Surse de proteine Cum sa slabesti rapid, Charmy

Carne: Carne de vita, carne de pui, carne de porc, miel etc.

Peste si fructe de mare: somon, pastrav, creveti etc.

Oua: Ouale intregi cu galbenusul sunt cele mai bune.

Cele mai citite articole

O dieta bogata in proteine poate reduce, de asemenea, pofta si gandurile obsesive cu privire la alimente cu 60% si dorinta de a lua gustari tarzii la jumatate. Nu uitati: Cand vine vorba de a pierde in greutate, proteina este regele nutrientilor.

Surse – Legume cu continut scazut de carbohidrati Cum sa slabesti rapid, Charmy

Brocoli, conopida, spanac, rosii, nap, varza de Bruxelles, varza, salata verde, castravete.

Nu va fie teama sa mancati aceste legume cu continut scazut de carbohidrati. Puteti manca cantitati masive din ele fara a trece peste 20-50 de carbohidrati net pe zi. O dieta bazata in cea mai mare parte pe carne si legume contine toate fibrele, vitaminele si mineralele care trebuie sa fie sanatoase.

Surse de grasime

Ulei de masline, ulei de cocos, ulei de avocado, unt. Nu va fie frica sa mancati grasimi. Asamblati fiecare masa cu o sursa de proteine, o sursa de grasime si o sursa de legume cu continut scazut de carbohidrati. Acest lucru va reduce semnificativ nivelul de foame.

Cum sa slabesti rapid – Faceti sport

Cum sa slabesti rapid, Charmy

Ridicati greutati de 3 ori pe saptamana. Nu trebuie sa exagerati pentru a pierde in greutate plan, dar este recomandat. Cea mai buna optiune este sa mergi la sala de sport de 3-4 ori pe saptamana. Faceti o incalzire si ridicati cateva greutati. Daca sunteti nou (a) la sala, apelati la un antrenor pentru cateva sfaturi.  Prin ridicarea greutatilor, veti arde o multime de calorii si veti preveni incetinirea metabolismului, ceea ce reprezinta un efect secundar comun al pierderii in greutate. Studiile privind dietele cu continut scazut de carbohidrati arata ca puteti obtine chiar si un pic de muschi, in timp ce pierdeti cantitati semnificative de grasime corporala.

Daca ridicarea greutatilor nu este o optiune pentru dvs., atunci este suficient sa faceti antrenamente cardio cum ar fi mersul pe jos, jogging, alergatul, ciclismul sau inotul. Cel mai bine este sa faceti un fel de antrenament de rezistenta, cum ar fi ridicarea greutatii. Daca aceasta nu este o optiune, antrenamentele cardio sunt de asemenea eficiente.Nu omiteti faptul ca specialistii insista ca, decat sa reduci numărul caloriilor si sa ai aceeasi viata sedentara, mai bine mananci normal si faci sport.Atentie: cand va infometati pierdeti intai din masa musculaa. Prin sport vei pierde mai multa grasime si vei adauga masa musculara, care va creste metabolismul, tonusul si secretia de hormoni musculari.

 

 

 

Cele mai citite articole

Articole relevante

banner desktop banner mobil