Categoria de vitrine frigorifice este esențială pentru creșterea vânzărilor din magazinul tău. Orice s-ar spune, o vitrină frigorifică este primul canal de contact pe care clientul îl are cu un magazin în care se vând produse alimentare.
Un astfel de spațiu de păstrare, frumos și bine amenajat, poate să determine un impuls irezistibil către achiziție din partea clienților tăi.
Vânzările depind direct de afișarea corectă a mărfurilor, mai ales dacă este vorba de o vitrină de cofetărie. Orice aliment are mai multe dimensiuni – vizual, gustativ, olfactiv. Iar o prăjitură sau un tort cu atât mai mult!
Iată câteva sfaturi după cum se poate crea un mediu atractiv pentru clienți cu ajutorul vitrinelor frigorifice
Iluminatul este un prim punct important în crearea unui spațiu comercial plăcut. Clientul se simte confortabil, atunci când privește produsele din vitrinele frigorifice, le valorizează calitățile. Este ca și când s-ar uita prin geam la o dioramă, la un stop-cadru dintr-un film cu un scenariu atractiv.
Prin urmare, o iluminare focalizată este o strategie perfectă, atunci când comerciantul vrea să pună în atenția clienților prioritar anumite produse.
Vitrinele frigorifice pot fi amenajate în așa fel, încât să se completeze compoziția design-ului magazinului sau raionului respectiv.
Lămpile cu led sunt soluții creative, ieftine, care permit în prezent să se dezlănțuie la maxim creativitatea acelora care le amenajează.
Demersul de decorare a unei vitrine frigorifice este unul foarte complex, deoarece este necesar să plaseze consumatorul în centrul atenției și să încerce de către comerciant să își imagineze ce îi va plăcea acestuia.
De multe ori alegerea unui scenariu pentru amenajarea unei vitrine frigorifice poate fi asociat cu anotimpurile, sărbătorile, dar și cu tehnicile de afișare a produselor, mai ales într-o cofetărie.
Trebuie să țină seama de vârsta clienților la decorarea unei vitrine frigorifice
Copiii adoră să privească prin geamul unei vitrine și să observe diferitele prăjituri, bomboane, fursecuri.
În funcție de specificul magazinului este important să se aleagă și decorațiunile pentru fiecare grup de vârstă, diferit pentru copii, adolescenți, persoane adulte sau mai în vârstă, deoarece gusturile sunt diferite pentru fiecare dintre aceste segmente.
Cele mai citite articole
Vitrina de cofetărie, de exemplu, este unul dintre cele mai eficiente instrumente de marketing, deoarece este forma imediată de contact vizual și de cucerire a consumatorilor.
Produsele dintr-o cofetărie trebuie să fie observabile, așa că ieși din zona previzibilă! Vitrina trebuie să atragă atenția asupra sa. Pentru aceasta, investește creativitate în alegerea unor:
– culori puternice și forme strălucitoare;
– replici de personaje animate iubite de copii;
– bomboane cu forme speciale (din ciocolată, fondant, de exemplu).
Nu trebuie să fii un specialist în vitrinele magazinelor pentru a atrage clienții, dar cu siguranță ai nevoie de imaginație și cunoștințe despre publicul tău.
Foarte des, pentru a sublinia calitățile produselor, sunt alese culori aurii calde, chiar și o nuanță de sticlă deschisă a vitrinei. Plus mici contraste. Lumina de fundal contează și ea.
Unele magazine arată mai ordonate, dar dacă este vorba de copii un plus de creativitate nu strică niciodată. Mai ales dacă și exteriorul vitrinei frigorifice este deosebit, diferit de acela al unor vitrine frigorifice obișnuite.
Efectul este cu atât mai mare, dacă ne gândim la o vitrină frigorifică de înghețată care, chiar dacă este plasată în interiorul unei gelaterii, poate să arate precum una dintr-un parc de distracții.
Elementele texturate pot să compună un aspect diferit într-o vitrină: aspectul neted sau lucios a unei suprafețe ajută la atragerea atenției potențialilor cumpărători.
Se poate crea un model texturat prin repetarea unui anumit aliment în mai multe locuri din interiorul vitrinei sau plasarea unor produse de același fel în diferite zone. Este o soluție care poate să creeze un scenariu foarte plăcut.
Fiecare produs ar trebui să aibă propriul său preț, vizibil orientat clar în centrul produsului afișat în interiorul vitrinei. Toate etichetele de preț trebuie să fie de aceeași mărime și să includă informații care să-l ajute pe cumpărător să navigheze cu ușurință. De obicei, acesta este numele produsului, principalele sale caracteristici în 1-2 cuvinte (de exemplu, „ciocolată albă”), greutate și preț.
Dar totul pleacă de la vitrina frigorifică pe care o alegi pentru magazinul tău. Găsești numeroase modele de asemenea echipamente pe site-ul tcromania.com. Analizează-le cu atenție și comandă modelul cel mai potrivit nevoilor afacerii tale HoReCa.