Vrei sa stii cum sa scapi de burta? Incearca aceste exercitii !

Autor: Charmy

Vrei sa stii cum sa scapi de burta? Incearca aceste exercitii !, CharmyPrin burta ma refer fix la zona mai proeminenta din abdomen care ne deranjeaza pe majoritatea dintre noi si unde parca e locul preferat al grasimii. Abdomenul inferior ar trebui sa fie tinta noastra in fiecare zi, asta, bineinteles, pentru cine isi doreste un abdomen plat.

Arde grasimile

Acasa sau la sala de fitness include in rutina ta exercitii dedicate acestei zone. Arde grasimile si caloriile in exces si lucreaza, intareste muschii abdominali prin exercitii complexe. Abdomenele clasice nu sunt suficiente pentru a scapa de burta. E necesar sa actionezi din toate directiile si pe toate grupele de muschi abdominali.

3 exercitii direct la tinta

Vrei sa stii cum sa scapi de burta? Incearca aceste exercitii !, Charmy

Cele mai citite articole

Iata o propunere pentru o rutina prin care sa-ti lucrezi foarte bine muschii abdomenului inferior. Incearca sa faci la sala aceste 3 exercitii in timpul antrenamentului tau. Pentru fiecare exercitiu in parte sunt recomandate 12 repetari. Apoi se fac in total cate 3 reprize la fiecare exercitiu. Cand faci exercitiul, incordeaza muschii si stai 2-3 secunde asa apoi revii in pozitia initiala. 

  1. Ridicari de picioare din atarnat

Stai cu mainile prinse de o bara si ridica picioarele drepte la un unghi de 90 de grade. Daca poti, incearca sa le ridici chiar si mai sus de atat. 

  1. Ridicari de picioare din culcat

Din pozitie orizontala, pe saltea, pune mainile la ceafa si indoaie picioarele la 90 de grade. Din aceasta pozitie trage genunchii catre piept, apoi revino la pozitia initiala.     

  1. Ridicari de picioare din vertical

Cu ajutorul bancii verticale de la sala de fitness poti realiza acest exercitiu extrem de eficient pentru muschii abdominali inferiori. Stai in pozitia recomandata pentru acest aparat, asaza-ti corespunzator bratele, coatele, palmele si sprijina-ti corpul pe ele. Si dupa aceea ridica-ti genunchii si indoaie picioarele la piept.

Daca timpul iti permite si chiar iti doresti sa perseverezi, incearca un antrenament mai complex, cu mai multe exercitii. Poti sa faci un calup de exercitii si sa ii dedici fiecaruia in parte un minut, dupa care treci la urmatorul. Poti sa vezi in videoclipul de mai jos acest tip de antrenament.

Cele mai citite articole

Articole relevante

banner desktop banner mobil