Astăzi, există sute, dacă nu chiar mii, de agenții SEO.Și fiecare dintre ele este bun pentru ceva.
Astfel, întrebarea ta nu ar trebui să fie, cum găsesc agenția SEO potrivită, dar cum aleg o agenție SEO potrivită pentru mine?
În primul rând, de ce ai nevoie de o agenție SEO?
Cunoașteți-vă obiectivele și rezultatele dorite
Contractarea agențiilor SEO este ca și cum ai urca în acel avion – fiecare ar putea fi excelent în zborul clasamentului organic al site-ului dvs. undeva. Prin urmare, primul dvs. obiectiv înainte de a începe să zburați este să vă asigurați că alegeți și că vă aflați în avionul potrivit.
Astfel, pentru a alege și pentru a include o agenție SEO potrivită pentru dvs., trebuie să:
· Cunoașteți-vă destinația de afaceri (obiectivele dvs.)
· Ce doriți să obțineți atunci când ajungeți acolo (rezultatele dorite).
· În SEO, unde mergeți, aveți nevoie de un alt avion (sau agenție SEO).
Și pentru că nicio agenție SEO nu este o soluție unică pentru toate strategiile, verticalele industriei și dimensiunile companiei, cunoașterea acestor elemente de bază pune bazele pentru un nou partener.
Să luăm câteva exemple ipotetice.
Exemplul nr. 1
Cele mai citite articole
Pretindeți-vă că obiectivul dvs. este să apăreți pe prima pagină Google atunci când anumite persoane folosesc anumite cuvinte pentru a căuta informații relevante pentru afacerea dvs.
Și rezultatul?
Doriți să atrageți acest set de oameni, să-i educați cu conținut atrăgător și să-i trageți în canalele dvs. de vânzare.
În acest caz, veți avea nevoie de o agenție cu expertiză în marketingul de conținut optimizat pentru SEO. Și veți avea nevoie de unul cu rezultate dovedite pentru a ajuta alte companii să obțină rezultate similare:
Exemplul nr. 2
Bine, să presupunem că aveți profesioniști independenți care creează conținut excelent pentru site-ul dvs. Dar vă dați seama că Google nu le clasifică în funcție de cuvintele dvs. cheie vizate.
În schimb, atunci când oamenii caută, conținutul sub calitatea a ceea ce creezi continuă să apară în primele pagini, în timp ce al tău zăbovește pe a 17-a pagină Google.
Această situație indică faptul că concurenții dvs. au, probabil, autorități de domeniu superioare sau mai multe backlink-uri către site-ul lor și conținuturi de rang înalt.
În acest caz, pentru a spori autoritatea de domeniu a site-ului dvs. web, pentru a obține linkuri relevante care indică conținutul dvs. și pentru a spori clasarea, veți avea nevoie de o agenție SEO cu expertiză în crearea de linkuri.
După cum ați văzut în ambele exemple de mai sus, este mai ușor să știți ce tip de agenție SEO merită luată în considerare atunci când sunteți clar cu privire la obiectivele și rezultatele dvs.
Agențiile de SEO excepționale sunt întotdeauna în prim-planul celor mai recente tendințe, în special în ceea ce privește impactul pe clasamente, trafic și afaceri în general. Așadar, înainte de a angaja o agenție SEO, verificați dacă sunt actualizate și împărtășiți tendințele recente despre industria SEO care vă ajută să țineți pasul cu piața.