Cum organizezi sedintele si trasezi sarcini de birou cu ajutorul tablei magnetice?

Autor: Charmy

Cum organizezi sedintele si trasezi sarcini de birou cu ajutorul tablei magnetice?, Charmy

Foarte multi angajatori iau in calcul achizitionarea unui produs ce poarta generic denumirea de tabla magnetica pentru a organiza mai bine sedintele si pentru a trasa sarcini clare angajatilor. Tabla magnetica este foarte practica si poate fi intrebuintata cu succes in companii, scoli sau in proiecte personale.

Prezentarile perfecte sunt posibile cu ajutorul tablelor magnetice, cresterea eficientei angajatilor este posibila gratie achizitionarii unei astfel de suprafete de scris, iar eficienta acestora va putea fi constata din primele saptamani de utilizare. In plus, pentru a face o achizitie pe termen lung, este important ca oamenii sa aleaga produse de cea mai buna calitate cu suprafete de scris mari, din materiale moderne, cu accesorii compatibile.

Utilitatea tablei magnetice in birou

Tabla magnetica poate fi folosita la birou de catre angajati si angajatori. Spre exemplu, la inceputul unei zile obisnuite de munca, managerii pot trasa sarcini speciale subalternilor, pot nota deadline-urile unor proiecte care bat la usa, pot nota intalniri cu clientii sau cu colaboratorii, ora la care este stabilita o sedinta, sau chiar meniul zilei la cantina sau la firma de catering cu care compania colaboreaza.

De asemenea, managerii pot nota performantele celor mai buni angajati din ultima perioada, din ultima saptamana sau ultima luna, sau cine a obtinut cel mai bun contract cu un client important, pentru a-i stimula si pe ceilalti angajati sa se straduiasca sa ajunga pe primul rand al ordinei de zi de pe tabla magnetica.

In plus, in sedinte poate fi folosita tabla magnetica pentru a nota cele mai importante idei si note pe care cel care prezinta proiectul doreste sa le sublinieze. Astfel, acesta se asigura ca toata lumea este atenta si ca intelege ce vrea el sa comunice. Organizarea sedintelor este mult mai simpla cu ajutorul tablei magnetice pe care este trecuta ordinea de zi. Aceasta tabla poate fi folosita in cladirile de birouri, in primarii, in cancelarii, in afacerile IT sau din alte domenii unde sedintele periodice sunt imperios necesare.

Cum intretii tabla magnetica din birou?

Teoretic, nu este greu de intretinut o tabla magnetica de birou. Practic, utilizatorii trebuie sa fie foarte atenti din toate punctele de vedere si sa nu zgarie suprafata tablei, sa nu o loveasca, sa nu foloseasca markere permanente pentru a nota ideile principale si sa nu foloseasca decat solutii speciale de curatare, nu detergenti, spirt sau alte solutii pe care acestia le considera ideale si mult mai ieftine.

De altfel, cele mai des intalnite probleme in cazul tablelor magnetice de birou includ matuirea suprafetelor atunci cand sunt folosite alte substante pentru stergerea tablei, dar si valurirea, atunci cand calitatea produsului este indoielnica si cand tabla este amplasata intr-un spatiu umed.

Rama lovita a tablei magnetice se poate rezolva daca aceasta este inca in garantie sau daca se datoreaza transportului. Daca este intretinuta asa cum trebuie, tabla magnetica poate rezista cativa ani buni in birou, in sala de curs sau de conferinte, motivand angajatii si ajutandu-i sa obtina performante notabile in domeniile in care activeaza.