Dacă te gândești să închiriezi birouri în București sau ai luat în calcul posibilitatea de a te muta într-o altă clădire de birouri de inchiriat sector 2, centru de afaceri sau spațiu de coworking, cel mai rău lucru pe care îl poți face este să începi să cauți fără să te pregătești. Există greșeli comune pe care le face toată lumea și dacă le poți evita, îți poți face viața mult mai ușoară.
Procesul de găsire a unui birou este foarte dificil, sunt atât de multe lucruri de care trebuie să ții cont. Poți solicita informații în cercul tău profesional sau îți poți întreba prietenii. De asemenea, este posibil să găsești informații pe site-uri web specializate sau pe bloguri despre aceasta. Mulți îți spun ce să faci, unii îți spun ce să nu faci.
Nu ar fi util dacă ai avea un ghid complet care să explice fiecare parte a procesului și ce trebuie să faci atunci când te gândești să închiriezi un birou în București? Vei găsi explicate în detaliu acele lucruri pe care ar trebui să le știi înainte de a explora diverse spatii birouri de inchiriat sector 1 în București.
Înainte de a te gândi la închirierea de birouri, te-ai gândit la tot ce ai nevoie?
Poți face o listă și să enumeri tot ce trebuie să aibă acel birou de închiriere pe care urmează să îl ocupi pentru perioada următoare. În acest fel, poți să îți limitezi căutarea și să găsești doar birouri care se potrivesc criteriilor adecvate. Scrie tot ce ai nevoie, oricât de mare sau important este. În acest fel, te asiguri că vei găsi cel mai bun spațiu de lucru din întregul oraș. Iată câteva lucruri la care poate nu te-ai gândit:
- Cantitatea de spațiu necesară: cauți un birou cu aceleași dimensiuni sau dorești un spațiu mai mare? Mai mult spațiu în multe cazuri înseamnă un preț de închiriere mai mare, dar acest lucru nu este întotdeauna așa. Locația biroului poate influența prețul închirierii.
- Posibilități de creștere sau reducere a personalului: compania ta crește sau aștepți o reducere a personalului? Este important să iei în considerare aceste informații atunci când verifici diferitele birouri disponibile. În acest fel, poți alege un loc de muncă care să se potrivească planurilor tale de afaceri.
- Schimbarea mobilierului: dacă ai propriul mobilier, este important să faci un inventar a ceea ce ai și să decizi dacă vei face o investiție în mobilier nou sau dacă poți alege să închiriezi un birou într-o clădire care are tot ce ai nevoie.
- Schimbarea locației: locația este un punct important. Este necesar să stabilești dacă vrei să rămâi în aceeași zonă sau dacă este timpul să încerci ceva nou în alt sector al orașului.
Poate că va trebui să ții cont de alte informații, fiecare companie are propriile nevoi și dorințe. Ia în considerare tot ce îți vine în minte, oricât de mic sau de irelevant ți s-ar părea. Doar așa îți poți asigura succesul în căutarea celui mai bun birou de închiriere din București.
Te-ai gândit la locația următorului tău birou din București?
Locația perfectă pentru compania ta nu există. Poți închiria un birou în centrul orașului și poți avea numeroase magazine și afaceri importante la colț, dar, pe de altă parte, acest lucru poate fi îngrozitor atunci când primești clienți internaționali. Realizează o listă de lucruri pe care trebuie să le ai tu, clienții și angajații tăi. În acest fel, poți decide dacă o locație poate funcționa pentru afacerea ta din mai multe perspective.