4 factori esențiali înainte de închirierea unei hale pentru compania ta

4 factori esențiali înainte de închirierea unei hale pentru compania ta, Charmy

Atunci când alegi locația unui depozit pentru o companie, indiferent dacă îl cumperi sau îl închiriezi, trebuie luați în considerare mai mulți factori fundamentali care îi vor garanta viabilitatea. Este necesar să reflectezi și să analizezi toate argumentele pro și contra pentru a lua cele mai  bune decizii în ceea ce privește metodologia de stocare și modul de realizare a distribuției, elemente care, fără îndoială, vor face diferența pentru acea companie. 

Iată 4 factori de luat în considerare pentru locațiile depozitului:

Locația

Este printre factorii care contează cel mai mult atunci când cauți o hala de închiriat. De exemplu ar trebui să fie în orașul în care se află compania ta sau în regiunea pe care trebuie să o deservești. 

Atunci când alegi un depozit trebuie să îl alegi pe cel cu cea mai bună locație fizică, căci acest lucru asigură faptul că produsele tale sunt aproape de baza ta de clienți, garantează livrări mult mai rapide și cu un cost de transport mai mic. 

Ideal este să ai depozitul aproape de facilitățile operatorului tău de transport rutier, aerian sau maritim, crescând astfel rentabilitatea investiției, acest lucru oferindu-ți o soluție integrală între depozitare și proximitatea transportului.

Condițiile infrastructurii și tipul de contract

Odată ce a fost ales depozit de inchiriat Sibiu cu cea mai bună locație, trebuie verificate măsurile de construcție, condițiile de infrastructură și dacă spațiul este suficient și are specificațiile necesare pentru a proteja produsele speciale, în funcție de natura lor. 

Stabilește ce tip de contract vrei să închei. Este esențial să știi dacă produsele tale sunt sezoniere sau dacă trebuie să le păstrezi pe tot parcursul anului, definind astfel perioada exactă și stabilind dacă spațiul oferit este cel ideal sau, dimpotrivă, ar trebui să-l extinzi pe măsură ce timpul trece și afacerea ta se dezvoltă. Gândește pe termen lung și planifică totul pentru viitor.

Contextul de mediu

Un alt factor dintre cei 4 factori de luat în considerare este contextul de mediu, deoarece permite o viziune mai clară, mai ales atunci când există riscul ca anumite condiții climatice să afecteze negativ unele produse care necesită manipulare și depozitare speciale. Știind în ce zonă va fi amplasat și dacă depozitul are specificațiile cerute de companie, se evită compromiterea integrității produselor.

Instrumente tehnologice

Determină ce metodă este oferită pentru procesarea comenzilor și îndeplinirea lanțului de aprovizionare. Stabilește dacă sistemul de gestionare a depozitelor este cel pe care dorești să îl integrezi perfect în compania ta. 

Trebuie să ții cont dacă sunt necesare instrumente tehnologice mai avansate, cum ar fi roboți sau alternative de sortare, cum ar fi transportoare, pentru a minimiza defecțiunile umane la încărcarea camioanelor. Utilizarea tehnologiilor potrivite va face ca lucrurile să meargă bine, depozitele să funcționeze fără probleme și procesele să funcționeze eficient.

Denis Lupascu

Denis Lupascu

Sunt Denis Lupascu, am 34 de ani si sunt consultant in amenajari. Am absolvit Facultatea de Arhitectura de Interior si Design din Bucuresti si am acumulat experienta in proiecte rezidentiale si comerciale, unde am oferit solutii creative si functionale pentru spatii moderne. Rolul meu este sa inteleg nevoile clientilor si sa le transform in concepte estetice si practice, punand accent pe armonia dintre design si confort.

In afara profesiei, imi place sa vizitez targuri internationale de design, sa citesc reviste de specialitate si sa descopar noi trenduri in amenajari. De asemenea, imi gasesc relaxarea in fotografie arhitecturala, gatit si calatorii, care imi ofera inspiratie pentru proiectele mele.

Articole: 433