Cum te ajută cursurile de social media în carieră sau pentru promovarea afacerii?

Autor: Charmy
Cum te ajută cursurile de social media în carieră sau pentru promovarea afacerii?, Charmy

A urma cursuri de social media  reprezintă cea mai inspirată alegere pentru persoanele care ştiu că prezenţa în mediul online este o necesitate pentru persoane fizice, dar mai ales pentru persoanele juridice şi pentru companii. Cursurile de social media sunt perfecte pentru promovarea unui business, pentru a urma o carieră în domeniu şi pentru a învăţa secretele acestor site-uri cu un număr impresionant de vizitatori zilnic.

Profilul unui specialist în social media

Specialiştii în Social media sunt la mare căutare, aceasta fiind o carieră de viitor atât pentru tinerii aflaţi la început de drum, cât şi pentru cei care doresc să facă o schimbare în carieră. Cu alte cuvinte, titulatura de specialist în social media este o oportunitate de carieră impresionantă din mai multe motive:

·                 este un job modern, nou, “cool”, care conferă atât tinerilor, cât şi adulţilor, un anumit statut;

·                 este un job din care se poate câştiga foarte bine, fie că specialiştii se angajează în cadrul unei companii sau pur şi simplu oferă aceste servicii de acasă;

·                 este un job plăcut, în care specialiştii învaţă şi folosesc tot ceea ce înseamnă tehnologie, aplicaţii, gadgeturi sau reţele sociale;

·                 este un job cu un program cât se poate de flexibil;

·                 este un job care presupune atribuţii plăcute.

Profilul unui specialist în social media este:

·                 o persoană cu abilităţi de comunicare, care ştie să scrie, să atragă prin scris, care are la rândul lui un profil pe un site de socializare şi ştie cum să folosească aceste platforme;

·                  o persoană care este creativă şi ştie să analizeze datele, pentru că social media nu este doar un studiu boem, ci şi cifre, rapoarte şi statistici şi mai ales, stăpânirea instrumentelor pentru a măsura impactul mesajelor asupra publicului;

·                 o persoană care are cunoştinţe de bază de Photoshop şi care poate crea fotografii impresionante pentru Facebook;

·                 o persoană care înţelege foarte bine platformele de socializare cele mai în vogă precum Facebook, Twitter, Google Plus şi Instagram;

·                 o persoană care înţelege comportamentul consumatorului şi care are o oarecare experienţă de viaţă;

·                 o persoană care urmăreşte modificările platformelor sociale.

Responsabilităţile unui specialist în Social Media

După urmarea cursurilor de Social Media, încă de la angajare, cursanţii deţin titulatura de “specialişti” în Social Media şi au următoarele responsabilități:

·                 să monitorizeze şi să realizeze conţinut pentru paginile de campanie sau de brand pe reţelele sociale;

·                 să posteze şi să revizuiască conţinutul postat înainte de a fi livrat publicului țintă;

·                 să monitorizeze brandul şi concurenta, să îşi îmbunătăţească în permanenţă calitatea comunicării cu potenţialii clienţi;

·                 să deruleze şi să monitorizeze campaniile de Facebook sau Google Analytics;

·                 să înţeleagă şi să pună în aplicare managementul conversiilor şi să ştie cum să monitorizeze bloguri, pagini ale celor mai populare reţele sociale din România pentru a aplică aceleaşi tactici păgânilor pe care le administrează.